8 תשובות
הם חושבים שזה הפתרון
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות.. מעריכה.. , אם אתם יכולים לנעוץ שיגיע לכמה שיותר אנשים אני אשמח
אנונימית
דיכאון מוביל למחשבות שליליות ולתחושת חוסר תקווה, מה שעלול להוביל לרעיונות אובדניים.
יש פעמים שאנשים מסויימים מרגישים כל כך רע עם עצמם שהם חושבים שהמוות הוא פתרון יותר טוב כי זה לפחות יפסיק את הסבל. רק בשבוע האחרון שמעתי על לפחות 3 מקרי התאבדויות של בני נוער בגלל חרם, הרבה מתמודדות שעברו אונס גם מגיעות למצב כזה ואיך אפשר להאשים אותם? באמת שהלב שלי יוצא אליהם שהם מרגישים כל כך רע שהם מרגישים שהמוות זה הפתרון כי בסופו של דבר אלה אנשים שמרגישים שהסיטואציה נכפתה עליהם, לפחות בסיטואציות שציינתי. זה באמת עצוב
^^^^ אני לא מסכימה איתך שזה קשור ללהעריך דברים. לפעמים זה באמת בגלל הנסיבות שהובילו את הסיטואציה
בגלל הדיכאון, המחשבות השליליות מובילות לאןבדנות. " הכל חרא, הכל רע, הכל שחור..אז אין טעם להמשיך..".. " מה הטעם לחיות אם הכל חרא".. לא רואים טעם להמשיך כי הכל שלילי.
בגלל שהם מרגישים שאין טעם לחיים כי הם עצובים כל הזמן
כי הם בדיכאון ונמאס להם כבר להיות בדיכאון נימאס להם להרגיש ככה אז יש חשק לעשות את זה...
אנונימי