התחברות
הרשמה
איך איך זה הגיוני שאני כבר חמש שעות במיטה עם עיניים עצומות ולא נרדמת למרות שאני מתה מעייפות
1 ביוני 2023, 04:46
בוקר
עייפות
לילה
2 תשובות
שואל השאלה:
אבל לא הייתי בטלפון בכלל):
אנונימית
אולי את רעבה?
נ
נועה.ס
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני 3 שעות במיטה כי אין לי כוח לקום?
הגיוני שאני על 5 שעות שינה ואני גמורה מעייפות ולא מצליחה כמעט לפתוח עין?
זה הגיוני שאני והחברה שלי הכי טובה משתפות אחת את השנייה מה עשינו במיטה עם החבר?
זה הגיוני שאני בת 12 ואני עדיין מרטיבה במיטה מדי פעם?
חייבת דחוף עצות איך להירדם אני כבר שלוש שעות במיטה עם עיניים עצמות ופשוט לא נרדמת !!!
זה הגיוני שאני ביישנית אבל מול הבן זוג שלי אני משוחררת גם במיטה?
הגיוני שאני כל ביום במיטה?
איך להירדם? אני שעתיים במיטה עוצם עיניים וכלום
הגיוני שאני יושבת עכשיו במיטה ובטלפון ואני לא יכולה לשבת בלי להזיז את הרגליים?
כשעוצמים את העיניים במיטה זה נחשב שעות שינה?
זה הגיוני שאני אוהבת להיות הרבה במיטה אבל אני ישנה קצת זמן?הכי הרבה שאני ישנה גם אחרי שאני אשרוף לילה זה 8 שעות בערך..:/