8 תשובות
לא אכלת בסדר
זה ממש קצת, איך שבעת מזה?
אנונימית
שואל השאלה:
מרגיש לי שאכלתי הרבה
אני עושה הליכה עכשיו
ויש לי בבית עוד אוכל אבל אהי כנראה לא אוכל אפ אכלתי מספיק להיום
אנונימית
לי זה נשמע שלא אכלת מספיק
כל הדברים שאמרת הם בערך ארוחה ( תלוי בכמות כמובן)
זה ממש קצת, אם את עושה את זה בקטע של דיאטה תעשי את זה מסודר
האוכל נותן לך אנרגיה וגם בונה את השרירים שלך
אם לא באלך להשמין מזה פשוט תשתדלי לאכול בריא(ירקות וכל זה)
אנונימית
זה ממש מעט, את צריכה להוסיף כדי שלגוף יהיה אנרגיה ולא יעשה לו נזק
זה ממש קצת תאכלי עוד