9 תשובות
אני עדיין גאה בך!!
שואל השאלה:
הו תודה נשמה שלי!❤❤
הו תודה נשמה שלי!❤❤
אנונימית
3>>
אשכרה קורה שלאנשים אין תיאבון באופן טבעי
שואל השאלה:
^ דיכאון כן
^ דיכאון כן
אנונימית
אני גם עם דיכאון בשילוב של ה"א
אני מבינה אותך . סתם הייתי אחרי בולמוס וזה צבט לי
הכל טוב :)
אני מבינה אותך . סתם הייתי אחרי בולמוס וזה צבט לי
הכל טוב :)
שואל השאלה:
מבינה גם :)
מבינה גם :)
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא רוצה להטעות אני לא הרעבתי את עצמי, לא היה לי תיאבון תקופה ארוכה..
חחח לא רוצה להטעות אני לא הרעבתי את עצמי, לא היה לי תיאבון תקופה ארוכה..
אנונימית
אני כל כך גאה בך
באותו הנושא: