16 תשובות
לא מה אנחנו קוריאה
למה לא? אני לא רואה את המדינה הזאת מתקדמת
לא
לא
המדינה שלנו מהקטנות בעולם, עכשיו גם את זה תחלק?
בחייאת
המדינה שלנו מהקטנות בעולם, עכשיו גם את זה תחלק?
בחייאת
לא, אבל צריך להפריד בין דת למדינה כמו בארצות הברית וזה
יש נוצרים אמריקאים ויש אמריקאים
פה הדת היא יהדות אבל לא כל יהודי הוא מאמין.
אני חושבת שלחלק את המדינה לשתיים זה קיצוני כי בסופו של דבר כולנו עם אחד גם אם יש חילוקי דעות
יש נוצרים אמריקאים ויש אמריקאים
פה הדת היא יהדות אבל לא כל יהודי הוא מאמין.
אני חושבת שלחלק את המדינה לשתיים זה קיצוני כי בסופו של דבר כולנו עם אחד גם אם יש חילוקי דעות
אנונימית
^ארצות הברית היא מדינת לאום על בסיס פוליטי, אין קשר בכלל לדת.
בעוד שישראל היא מדינת לאום על בסיס אתני, כלומר הקשר הוא גם לדת וגם לעם היהודי. כי יהודי הוא מי שבא מארץ ישראל - מיהודה.
בעוד שישראל היא מדינת לאום על בסיס אתני, כלומר הקשר הוא גם לדת וגם לעם היהודי. כי יהודי הוא מי שבא מארץ ישראל - מיהודה.
לדעתי יש שני צדדים ברורים מאוד וכן כדי ליצור הפרדה שתמנע בעיות
אנונימי
לא
אנונימי
פשוט לוקחים את מדינת *ישראל* *היהודית* ומחליטים להעיף ממנה כל סממן יהודי כדי שנהיה כמו גויים
זה קצת כמו ממלכת יהודה וממלכת ישראל בתנך... באיזשהו מקום בלב כן הייתי רוצה מדינה שהיא דמוקרטית ליברלית וחילונית ומדינה שהיא לא כדי שכולם יהיו מרוצים אבל זה לא פתרון...
צריך ללמוד להסתדר ביחד ולהוציא את הפוליטיקה מהחיים שלנו כי אין מה לעשות אין לנו ארץ אחרת...
צריך ללמוד להסתדר ביחד ולהוציא את הפוליטיקה מהחיים שלנו כי אין מה לעשות אין לנו ארץ אחרת...
לדעתי אם המדינה תתפצל היא תהפוך להיות חלשה יותר, צריך פשוט שיהיו אזורים דתיים שבהם צריך להתחשב בדת ולקיים את חוקי הדת (כמו שאסור להפעיל חשמל בשבת וכולי) ואזורים חילוניים שבהם יחולו רק החוקים רגילים.
כל בן אדם שמגיע לאזור כלשהו חייב להתחשב בחוקים ובתרבות של אותו מקום.
כל עוד נכבד אחד אחת השני נוכל לחיות באותה מדינה בלי שום בעיה.
כל בן אדם שמגיע לאזור כלשהו חייב להתחשב בחוקים ובתרבות של אותו מקום.
כל עוד נכבד אחד אחת השני נוכל לחיות באותה מדינה בלי שום בעיה.
הייתם רוצים ששני אחים לא יסכימו לחיות ביחד באותה דירה?
מה האבא ירגיש?
מה האבא ירגיש?
כן, גם לחלק ל2 מדינות אנשים שאוהבים סושי ואנשים ששונאים סושי
באותו הנושא: