3 תשובות
כן הגיוני, אבל זה מראה שכנראה הגזמת
כן, כנראה לא עשית חימום ומתיחות כמו שצריך,
או שעבר הרבה זמן מאז שהתאמנת,
או שהגזמת באימון
הגיוני, כנראה העמסת עליהם הרבה ממה שהיו רגילים, תנסה לא להפעיל את האזור