7 תשובות
רופא!!! תבדקי אצל רופא
אנונימית
לכי לרופא, אם את לא מצליחה לנשום בגלל זה זה רופא באופן מיידי
שואל השאלה:
אבל זה בא והולך ולרוב גם בא בלילה
אבל זה בא והולך ולרוב גם בא בלילה
זה שזה בא והולך זה לא אומר שזה טוב יותר
לגשת לרופא פשוט, זה לא נשמע כמו משהו חד פעמי
לגשת לרופא פשוט, זה לא נשמע כמו משהו חד פעמי
זה לא משנה. במצב כזה את חייבת ללכת לרופא, כי זה יכול פתאום להתפרץ לך. זה לא משחק, לכי לרופא!
ותרגישי טוב
ותרגישי טוב
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם❤
תודה רבה לכולם❤
לא משנה מה הרופא אומר אחרי שאת הולכת לבדיקה גם אם הוא אומר שזה יעבור תדאגי לתזונה נכונה חצי מהארוחה סלט וכמה שפחות אוכל תעשייתי וסוכר...תנסי לשלב גם כמה שיותר תוספים טבעיים חזקים כמו ג'ינג'ר, מאקה, ציפורן וכו...תדאגי לזה קבוע לא משנה מה ותלמדי לאט לאט מה את יותר מעדיפה לצרוך...כי לא תמיד רופאים עוזרים..זה דבר מאוד נפוץ וגם אם הציעו לך טיפול וזה עזר לא הייתי סומך על זה.. וכמובן אל תפסיקי להתאמן, מים עם לימון וקמצוץ קטן של מלח להתאושש אחרי היציאות מאוד מומלץ, בהצלחה
באותו הנושא: