4 תשובות
וואו תשמע פשוט תמודד עוד מעט תעבור לגור לבד זה מה שיש לי להגיד לך
היא אחות נוראית וואו
בהתחלה חשבתי לכתוב לך שאין מצב שהיא באמת תכה אותך אבל אז קראתי את שאר השאלה ובאמת הזדעזעתי, אחים לא אמורים להתנהג ככה
תנסה לדבר על זה עם ההורים שלך עוד פעם ואם יש לך סימנים מהמכות תראה להם כהוכחה, ואם גם אז הם לא מאמינים, תסבול עוד שנה ואז תגיע לצבא ואחרי זה תעוף משם
נשמע שאתה חווה אלימות במשפחה.
אתה צריך לסרב לעשות כל מה שהיא מבקשת, היא צריכה לכבד את הגבולות שלך.
אם היא מכה אותך אתה צריך לקחת צעדים יותר רחוקים, ואפילו להזמין משטרה אם צריך...
תנסה לדבר עם זה עם ההורים שלך כשאחותך לא בבית כדי שלא תדע
ואם יש לך סימנים או משהו אז להראות להם