3 תשובות
שאלת השאלות
אכילה רגשית זה נורמלי ואת לא יכולה לכפות על עצמך להפסיק לאכול
לא פסיכולוגית או משהו
אכילה רגשית זה דרך של הגוף להתמודד עם לחץ או חרדה
אפשר לנסות למצוא תחביב חדש או להתעסק במשהו כדי להסיח את הדעת או שאפשר לנסות להפחית את הלחץ
בכל מקרה תקשיב.י לגוף שלך ❤