9 תשובות
כן ברור
אבל נשמע דוחה
עם איזה אבקה את מערבבת ?
כן, ברור
שואל השאלה:
וואו תקשיבי זה מעדן, אני לוקחת כמה כפות גבינה, מערבבת סקופ אבקת חלבון בטעם קפה, מערבבת, מוסיפה טיפה מים, שמה קצת ברנפלקס עם אקסטרה fiber, קצת דבש ולמקפיא לשעה, יוצא פשוט מדהים :) 200 קלוריות בערך, למנה גדולה מאוד, פשוט במקום לנשנש אני אוכלת את זה משביע וטעים במיוחד בתקופה של אימונים
נשמע מושלם ןואי אני הכנתי היום טוסט טונה חרדות תקשיבי
שואל השאלה:
טוסט טונה?? יאוו את גורמת לי לקנא אין לי טונה בבית אני אוכל לקנות רק בשקם ביום חמישי!! אם יש לך כוח למתכון אני ממש אשמח
זה ממש בסדר אני אוכלת 2 קוטג חחח לחלבון כי אני צמחונית, ואפשר לעשות מלא תחליפים מטופו וטונה, יש מלא בגוגל כל מיני סוגים
שואל השאלה:
את פשוט מושלמת! :)