5 תשובות
^גם נכון, אם כבר אז תרגילי את עצמך לאכול דברים טובים
אנונימית
בלי קשר למה שענו עד עכשיו, כל פעם שבא לך לאכול תאכלי ירקות / תחממי דף אורז במיקרוגל תאכלי דברים לא משמינים (גם קרח אפשר)
כל פעם שיש לך דחף לאכול, תעשי משהו אחר , למשל תחביב שיש לך או לדבר עם חברות או משפחה , ההתחלה תמיד קשה אבל את תתרגלי לאט לאט
אנונימית
להעסיק את עצמך כל הזמן
יש סרטונים ביוטיוב שעוזרים עם אחילה רגשית