4 תשובות
נראהלי בסביבות 900 קלוריות
זה לא מספיק בכלל תאכלי עוד!
ולפי זה שאת ממש סופרת צ'יפסים אני יכולה להבין לאן זה חותר..
בבקשה תאכלי
לדעתי לא, זה ממש מעט וחסר מלא חלבון
זה רק 2 ארוחות, את צריכה לאכול עוד ארוחה ביום ורצוי אחת שתהיה יותר גדולה מאלה ותשביע אותך
חסר חלבון וויטמינים