2 תשובות
מסה נקייה זה תהליך ארוך וקשה מאוד לכי לתזונאית
אתה צודק לגמרי אבל את צריכה לזכור שיכול להיות שהבטן קצת תתנפח וזה לא נורא כי זה יחזור להיות חטוב ואפילו יותר חטוב מפעם קודמת