4 תשובות
אין באמת סיכויים לאם תקום או לא תקום בגלל שישנת קצת, ותאמין לי זה לא יהיה שווה לך בהמשך היום. תנסה לישון, תכוון עוד שעון מעורר, והכל כבר יהיה בסדר. לילה טוב.
שואל השאלה:
הבעיה היא שאם אני אלך לישון עכשיו אני לא אקום ברבע ל6
הבעיה היא שאם אני אלך לישון עכשיו אני לא אקום ברבע ל6
אנונימי
תמיד כדאי לישון ואם אינך מצליח, תעשה משהו שיגרום לך לעייפות. ולגלול בטיקטוק לא חלק מזה. חחח
אם אתה תצליח להרדם אז לך לישון
באותו הנושא: