28 תשובות
זה אחלה
שואל השאלה:
זה הרבה
שואל השאלה:
אבל זה המון אני צריכה לאכול 800 קלוריות ונראלי אכלתי יותר מדי
מה הפואנטה של השאלה?
שואל השאלה:
עם זה המון קלוריות
800 קלוריות זה לא מספיק לבן אדם
שואל השאלה:
בגלל זה שאלתי עם זה הרבה. כי אני צריכה להיות בגירעון
זה כלום
שואל השאלה:
אבל האם אכלתי יותר האם אכלתי המון
שואל השאלה:
כן אני יודעת ש800 קלוריות זה לא הרבה אבל זה התוכנית שהמאמן התאים ליי.
מה הגובה שלך?
שואל השאלה:
וממש קשה לי להתמיד ב800 קלוריות בעיקר בשבת. ביום רגיל אני עוד איכשהו שורדת וגם אני כל הזמן מחשבת מה אכלתי וכמה קלוריות נשאר לי לפני שבוע בערך עבדתי כל היום ולא אכלתי כלום
אז יצא שבערב פירקתי חבילה של קרקרים וקוטג ןזה מה שאכלתי וחשבתי שזה לא הרבה והוא יצא לי על החיים. שאני הורסת את כל העבודה.
זה כלום קלוריות
אם את לא רעבה אז בסדר
שואל השאלה:
1.58 שוקלת 74
זה ממש טוב, מינוס הקוראסונים זה היה מושלם
תתמידי בעיקר בפירות וירקות, השאר לא משנים
וכמה שפחות קמח לבן (כוסמין זה נהדר למשל)
תקשיבי אני בהלם שהוא יצא עלייךתעברי דחוף מאמן! אמאלה זה ממש לא אמור להיות ככה ..כולה קרקרים וקןטג מי ישמע?
ו800 קל זה כלום ביום.
תעברי דחןף למישהו שלא יגרום לך לסבול.
מגיע לך יותר.ולעשות תהליך כזה בצורה בריאה למישהו שיקשיב לך ויתאים עבורך.
שואל השאלה:
כן אבל עם הוא ישמע שאכלתי קוראסונים ועוד שתיים הוא יתלה אותי
מה שחשוב בהורדת משקל זה התמדה. אם הגרעון הקלורי גבוה מדי קשה להתמיד ואז אין סיכוי לרדת במשקל. את צריכה להגיד למאמן שלך שאת לא מצליחה עם 800 קלוריות (בצדק כי זה כלום ושום דבר).
הוא אמור להתחשב בזה ואם הוא לא אז תחליפי מאמו
למה את צריכה לפחד ממנו הוא אמור להקשיב לך ולהכיל אןתך
תקשיבי תעברי מאמן זה כןלה קוראסונים לא סוף עולם
יום אחד גם לא הורס תהליך שלם
שואל השאלה:
אבל כמה שהוא קשה ירדתי 6 קילו בשבןע וחצי אז בגלל זה אני נשארת איתו
תנסי לדבר איתו ש800 קל זה כלום וזה לא מספק אותך וגם שתדעי לשלב מתוקים תוך כדי
6 קילו בשבוע וחצי זה יותר מדי. את מרעיבה את עצמך
שואל השאלה:
ברור שאני מרעיבה את עצמי. הוא תמיד אמר לי זה הכל תלוי במשמעת עצמית ושחיטה ואין מה לעשות אין קסמים שיורידו אותי במשקל.
להעיף את המאמן הזה דחוף ולעבור למישהו שמבין בבריאות. 800 קלוריות ביום אולי יורידו אותך במשקל אבל הם באותו הזמן לא מספיקות אפילו לילד קטן ויפגעו בגוף שלך ובתפקוד שלך בתווך הארוך והקצר.
את יכולה לרדת במשקל בקלות עם 1300 קלוריות (מינימום! לא חישבתי אבל אני חושבת שאת יכולה אפילו יותר). זה אולי ייקח יותר זמן אבל זה גם לא יפגע לך בגוף
אני לא מתכוונת לקושי, ברור שזה קשה. הכוונה שלי היא שאכילה בכמות כזאת פוגעת לך פיזית בגוף.
אני אוסיף גם שכשאת אוכלת בכמויות כאלה למשך תקופה, הגוף שלך מתרגל ומכניס את עצמו למצב של מצוקה, כלומר, הוא מאחסן כל שומן שהוא יכול להחזיק בו לאנרגיה, פשוט כי הוא לא מקבל מספיק. אם תמשיכי לאכול בכמויות כאלו, בעתיד כשתנסי לאכול אפילו בכמות של אדם בדיאטה בריאה (1300 קלוריות) את תעלי במשקל.
באמת ממליצה להמשיך לחפש מישהו שיוכל לעזור לך בצורה בריאה
שואל השאלה:
ההייתי אצל כמה מאמנים לפניו או שההייתי בתהליך ושןם דבר לא עזר לי. נכון הוא קשה אבל הוא הביא אותי לתוצאה שבחיים לא הגעתי אליה.
אין מה לעשות אני שמנה ואני צריכה המון שליטה ומשמעת. ורוב התזונה שלי זה חלבונים וירקות וגם זה בכמות קטנה
אין לי פחמימות, אין לי פעם אחת בשבוע שאני יכולה לאכול פיצה או המבורגר. אין לי את זה כי אני צריכה תפריט שהוא ממש קיצוני.
נגיד מתוק מותר לי לאכול פעם אחת ביום בתנאי שזה לא עובר את 100 קלוריות. אז אני בערב לוקחת לי פתיבר ונס וזהו זה המתןק שמותר לי.
כן אבל עם אני אומרת לו שאכלתי קוראסון או משולש פיצה או שווארמה הוא ייצא עליי כי זה דברים שאסור לי אותם בכלל ויגיד שאני מאכזבת את עצמי ואני בחיים לא יגיע ככה לתוצאה ויותר מזה השקעתי שבועיים או חודש אז לא חבל להרוס. קרעתי את עצמי באימונים ותזונה עד כדי כך שאני לא יוצאת למסעדות כי אפילו סלט אסור לי לאכול במסעדה כי הם שמים מלא שמן.