8 תשובות
פשוט יש להם אומץ להתוודות בפני הבחורה וככה צריך
ב י ט ח ו ן
כי הם גברים
אני מעדיפה מישהו שיאמר לי מה הוא חושב
ממישהו שיבלבל אותי
אני מעדיפה מישהו שיאמר לי מה הוא חושב
ממישהו שיבלבל אותי
מה יש לנו להפסיד?
כי מעדיפים לנצל הזדמנות מאשר לפספס אותה
כי הם בארון
כי לכול בן אדם יש אישיות שונה ויש אנשים יותר ישירים
אנונימי
כי יש לנו ביטחון
באותו הנושא: