6 תשובות
תלוי איפה בחוץ.. אם זה בשטח הבית שלו אז כן ( גינה או משהו ) אם מחוץ לשטח הבית אז לא
שואל השאלה:
זה מחוץ לשטח הבית שלו אבל הרכוש שלו נגיד אופניים וכאלה..
אנונימי
זה תלוי מה זה "בחוץ", כל עוד זה לא בשטח שלו ולא מסומן על הרכוש "פרטי" והרכוש לא נעול (לדוגמה, אופניים שקשורות לעמוד) אז אפשר לקחת.
אנונימי
כן
כן, זה נחשב להשחתת רכוש
שריפה של משהו בחוץ ליד מגורים זה עברה פלילית