תקשיבו בשבוע וחצי האחרון יש לי באחת האצבעות ביד פצע כזה בציפורן בעור(המשך בתיאור)
יש לי לפעמים מקרים כאלה וזה עובר והכל אבל עכשיו זה עם טיפה מוגלה אבל הבעיה שזה עם כואבים מטורפים כבר שבוע וחצי וזה כבר לא רק כאבים באצבע זה גם ביד עצמה. וגירודים. הפצע עם עור יבש כזה ואני לא יודעת מה לעשות איך לטפל בזה.. מישהו קרה לו/ יודע מה לעשות?