15 תשובות
אוקי בן כמה אתה? ודחוף לפרטי
מצטרפת לשאלה
אנונימית
אל תחריכח את עצמך כשזה הקרה זה הקרה
שואל השאלה:
^^^למה?
אנונימי
לא סתם מעניין אותי לדבר איתך על זה
למה שתרצה בכלל להתאהב במשהי בכוח?
שואל השאלה:
כי יש משהי שאכפת לי ממנה אבל אני בתסכול אם אני בקטע שלה או לא והיא בקטע שלי
אנונימי
למה אתה צריך את הכאב ראש הזה שנקרא זוגיות? תשאר ככה בתסביך
תדברו פה אני גם רוצה לדעת
אנונימית
שואל השאלה:
צודק אז לעזוב את זה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט גם פוחד לפגוע בה ואז לראות את הפרצוף העצוב שלה כי אכפת לי ממנה והקטע הוא שאני לא יודע אם זה בקטע רומנטי כי אני לא מרגיש פרפרים או וגם אני לא מרגיש שהיא מיוחדת
אנונימי
אתה לא אמור להתאהב במשהי כי היא רוצה את זה.
תשמע אתה פשוט צריך לחפש את הטוב שבה ולא את הרע
מה היא בשבילך וכמה זמן אתם מכירים