3 תשובות
בערך 8 הרחבתי גם וגם באמצע השנה היה לי מאוד לחוץ וקשה ובזמן הבגרויות היה לי הרבה יותר פשוט כי היה לי זמן ללמוד והיו הרבה חופשים
אנונימית
עשיתי את שניהם, מאחד עד עשר הייתי אומר 5
7
זה תלוי בתכנון זמנים ואני בן אדם מאוד עצלן
זה תלוי בתכנון זמנים ואני בן אדם מאוד עצלן
באותו הנושא: