התחברות
הרשמה
אכלתי עד עכשיו פיתה כוסמין (99 קל) עם איזה כף חומוס, זה בסדר?
קמתי ב11
24 ביוני 2024, 12:57
ערך קלורי
אוכל
2 תשובות
זה מעט גם לארוחת בוקר
ל
לאלי אספוסיטו בשבילך
כן זה סבבה נראה לי
ק
קושקוש.
באותו הנושא:
אכלתי עכשיו חביתה פיתה כוסמין גבינה לבנה קטנה ומלפפון איך זה הגיוני כשנשקלתי אחרי הארוחה עליתי קילו?
אכלתי היום 3 פיתות כוסמין,זה נורא?
אם אני אכין לי מעכשיו פיתה כוסמין עם גבינה למחר ואשים במקרר זה יהיה מגעיל?
אז ככה אכלתי בבוקר קוראסון וקפה, בצהריים אכלתי סלט ועכשיו אכלתי חביתה עם אבוקדו ופיתה כוסמין זה הרבה וסלט ענק
פיתה-פיצה מפיתה כוסמין
מה יותר ישביע אותי שניצל עם פיתת כוסמין וקוטג או אורז ופיתת כוסמין עם קוטג'?
אכלתי 800 קלוריות ןעכשיו הגעתי להית אכלתי פיתה כוסמין וירקות וזהו
אכלתי שלושה פיתות כוסמין (80 קלוריות ליחידה)זה ממש נורא?
אכלתי פיצה פיתה כוסמין אני לא מרגישה מפוצצת כמה זמן לחכות עד לאימון?
פיתה כוסמין זה פחות קלוריות מפיתה רגילה נכון?
אם אני אוכלת ביום שלוש פיתות כוסמין שכל פיתה אחת זה 100 קלוריות אז