4 תשובות
פעם ב- זה לא עושה כלום
אם תחשבי את הקלוריות שהארוחה מכילה ולא תחרגי מהכמות היומית שלך אז לא
שואל השאלה:
אז אני לא יכולה אכלתי לפני יומים אוףף אין לי ברירה אני עובדת במאפיה ואין לי מה לאכול של
אנונימית
את לא חייבת לאכול שם.
לא לאכול ארוחת בוקר לא יזיק בכלל ואפילו בריא.
חוץ מזה, את בחיטוב אז לאכול בטווח של פחות שעות ביום יעזור לך לאכול פחות באופן כללי( צום לסירוגין מאוד יעיל בירידה במשקל ואפילו עזר לי. (עדיין חייבים להקפיד שלא לחרוג מהיעד הקלורי היומי!))