21 תשובות
כן אימלה מה את מבינה בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אתה רק 4 שנים מעליי זה לא כזה הבדל גדול אתה מתנהג כאילו היית בחיים בקום המדינה
^^^האיש משומקום
די לגילנות כבר, והיא צודקת במיליון אחוז!
תפסיקו להפליג חלאס איך אתם תמיד מחפשים את זה
אנונימית
היא צודקת במיליון אחוז וזה לא קשור לגיל שלה
זה עובדה שכולם יודעים
וזאת גם הסיבה שיש שביתה והפגנות ענק, אי אפשר לשתוק לזה.
את לא מבינה כלום וכמה קשה זה באמת.
תכנסי לנעליים שלו ותראי שזה לא קל כמו שזה נראה.
הדברים האלה של להחזיר את החטופים לא יבוא בשניה זה קשה לעשות את כל הדברים האלה ובכלל להגיעה להסכם זה עוד יותר הם גם יכלו להגיד לו לא באלי שתחזירו לי אסירים אני הור את כולם.
בשניה משהו אחד יכול להשתנות צריך לדעת מה לעשות בשביל להחזיר אותם.
תאמיני לי שהוא מנסה גם אם את לא רואה את זה מהצד שלך הוא מנסה מאוד כי כן אכפת לו.
זה שכל אחד מתמרמר על זה שעדיין לא כולם חזרו וזה בגלל ביבי זה ממש לא נכון.
תסתכלו דווקא על מה שהוא כן עשה.
הוא כן החזיר חטופים, והוא עוד מנסה והוא יצליח
אז בבקשה ממכם תפסיקו לבלבל תמוח

למה המינסוים יא חסרי חיים. זו עובדה זו אמת זה שאתם מתכחשים אליה זה מפגר בעני
שימות מצידי, בחיים לא שנאתי בנאדם כמו שאני שונא אותו
שואל השאלה:
מה זה משנה מה הגיל שלי?
^^
לא נכון...
והנה ראית שאני צודקת ואת מנסה עכשיו להגיד משהו בשביל להראות שהוא "גרוע".
להיות ראש ממשלה זה לא דבר פשוט ואף אחד לא טוב בזה ב100% אף אחד!
הוא מנסה לפעמים מצליח ולפעמים לא!
אתם כן אומרים את זה בכך שאתם אומרים שהוא עושה חרא עבודה.
תזכרו שהוא בן אדם שמנסה!
הוא חושב על כל המדינה!
כשהו מסרב אלו לא תרוצים, זה מה שבאמת קורא בגלל זה הוא מסרב הוא פיזית אמר סיבה ואתם לוקחים את זה כתירוץ?!
זה כבר בעיה אצלכם.
הוא עושה מה שהוא יכול.
ואף ראש ממשלה אחר היה מצליח יותר טוב ממנו זה קשה.
הם היו מצליחים בדיוק כמוהו או פחות.
חושב על כל המדינה? חחח
גמרת אותי.
אתם לא רואים את זה.
אתם לא עומדים איתו שם במצב שלו.
זו אשמתכם שאתם לא בוחרים לראות שהוא כן חושב.
אנחנו רואים שהוא לא עושה כלום להחזיר את החטופים
מסכל כל עסקה, כל פעם בתירוץ אחר
מסית ומפלג
לא לוקח אחריות על שום דבר שקרה בשנה האחרונה
תגיד, חזרת ממאדים? אני באמת מנסה להבין.
הוא עושה אחי נו באמת רציני?!
תסתכל כמה הוא החזיר!
הוא החזיר זה לא שהוא לא!
זה רק מראה שהוא מנסה כי הוא החזיר!
ואלו לא תרוצים אלו סיבות!
אף אחד לא אמר שזה דבר פשוט
אנחנו פשוט אומרים שהוא עושה חרא עבודה בלהיות ראש ממשלה
הוא חושב רק על עצמו ולא על המדינה
הוא מסרב לכל עסקה וזורק תירוצים
בהתחלה על רפיח ואז על פילדלפי
והחטופים משלמים על זה בחייהם
אז מה אתה מצפה, שאנשים יהיו כאילו הכל פה טוב?
שואל השאלה:
ביבי תמיד היה אבל ראש ממשלה נוראי
זה פשוט נהיה ברור מרגע לרגע עד כמה הוא באמת חסר אמפתיה כלפי המדינה ולאיזה מצב הוא הביא אותנו.
כמה הוא החזיר? בקושי החזיר
יותר רצח מהחזיר
הוא אחראי לאסון הזה
אז מה גורם לך לחשוב שהוא יטפל בו?
אני מבין שנחתתם ממאדים או שביבי מעוור אותם עם ה-"כריזמה" שלו
אבל הוא עושה עבודה נוראית עד כה ובזה אין ספק.
שואל השאלה:
^מסכימה!
^^
זה לא הוא אחראי לאסון הזה כבר שכחתם...
שחכתי איזה תפקיד זה בצבא אבל התצפניות דיווחו ולמי שהן דיווחו לא עשו כלום.
והם לא דיווחו את זה אליו תיהיה בטוח
כי הוא שטף להם את המוח
אנונימית