9 תשובות
באמת לא משהו... אבל אתה יודע אסור להגיד שלא..
אנונימי
מגעיל אחי דוחה
יפה ברמות יש לו את הצבעים הכי יפים בשונה מהדגלים של כח הערבים (ירוק אדום לבן שחור)
ובגלח זה גם של יוון יפה וגם של ארגנטינה
זה פשוט צבעים מהממים
אני אוהב את הצבעים הבולטים והפשטות שלו
יש דגלים יותר יפים ומעניינים נכון אבל דגל ישראל הוא גם אחד היפים
אומרים שפשטות היא הדבר הכי טוב בעיצוב, הדגל שלנו לא ריק מדי ולא מורכב מדי.
אחלה דגל. לא כמו דגל שיש עליו דרקון או דגל שיש עליו כיתוב של בערבית וציור של רובה.
בטירוף. סופר אלגנטי. בכיך בטופ 3 יחד עם יפן וארה"ב.
הוא ממש אחלה, צבעים יפים לא מוגזמים סמל מזוהה במרכז. ממש אחלה
נראה לי הוא הכי יפה