6 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש כתבתי בשאלה את הגיל שלי מה אתה מסתבלט
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא בא לי בטבעי אני מפגרת בקטע הזה. וזה גם לא שאני נופלת על רעות גם עם הבנות הכי חמודות שיש אני מצליחה לפקשש את זה ולהגיד בטעות משהו לא במקום ואז הן רואות אותי כאילו אני יצורה
אנונימית
שואל השאלה:
^^אבל אני אישה בעצמי אני לא אמורה להרגיש ככה אתה מבין
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי סיכוי בכלל להכיר חברה אמיתית בגיל הזה? זה תמיד אצל בנות חברות ילדות כזה לא?
אנונימית
ברור שאת יכולה להכיר חברות אמיתיות בגיל הזה בכל גיל רק צריך לחפש ולמצוא טובב
אם את רוצה להכיר או משהו או לדבר אני כאן תמיד;-)
אני גם עוד מעט בת 18 אם זה עוזר חח