6 תשובות
יעלו על זה הגזמת
אפשר להוסיף כמה שעות פה ושם
אי אפשר לחתום 90 שעות על מקום שבחיים לא היית בו
אנונימית
שואל השאלה:
^^^
אני נשלחת למסלול מיוחד בצבא בגלל קשיים חברתיים
אנונימית
שואל השאלה:
^^^
זייפתי 3 שעות כל איזה שבוע בחופש
אנונימית
שואל השאלה:
^^^
אני מאוד מקווה.כי האבחון דיי טרי הוא מלפני שנתיים,בדיוק מהתקופה שעליתי בה לתיכון.אני שונאת פטורים אבל כנראה פה אני אצטרך כבר כי באמת אפילו לפנות להתנדבות לא הצלחתי
אנונימית
שואל השאלה:
^^
זה מאובחן כבר.יש לי טופס מלפני שנתיים מפסיכיאטר
אנונימית
לדעתי אם יש לך משהו תגשי לקופת חולים ותלכי לפסיכיאטר ותעשי את זה מסודר