9 תשובות
זה לא יעזור ולא עוזר זה פשוט מסמל את מה שיש לך
לא
אבחון זה כולה לקבוע ממה הבן אדם סובל זה לא פותר את הבעיה
אבחון זה כולה לקבוע ממה הבן אדם סובל זה לא פותר את הבעיה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
קצת זה עזר מהבחינה שידעתי שמה שיש לי יש לו שם וזה לא סתם אני מדמיינת
לך לפסיכיאטר לא לאבחן את עצמך בגוגל דיי לחשוב שחרדה חברתית זה מגניב אנשים סובלים מזה נמאס ממכם כבר
הפכתם תחרא הזה לטרנד באמא
הפכתם תחרא הזה לטרנד באמא
אנונימית
שואל השאלה:
אחי בסך הכל עשיתי שאלון בגוגל לא אבחנתי את עצמי, אם היית קורא את מה שרשמתי ולא ישר קופץ לכתוב משהו היית רואה שאמרתי שזה לא מדויק ושזה שטויות
ולמה אתה חושב שמישהו יתגאה בזה? הדבר היחיד שאפשר להתגאות בו בזה זו התמודדות בזה, בדבר עצמו אין הרבה מה להתגאות.
זה שחשבתי שאולי אבחנה אצל פסיכיאטר יכולה לעזור זה איך להתמודד עם זה, לא בשביל להגיד שיש לי את זה, אם כבר ההפך, זה הדבר האחרון שאני מעוניין בו.
אחי בסך הכל עשיתי שאלון בגוגל לא אבחנתי את עצמי, אם היית קורא את מה שרשמתי ולא ישר קופץ לכתוב משהו היית רואה שאמרתי שזה לא מדויק ושזה שטויות
ולמה אתה חושב שמישהו יתגאה בזה? הדבר היחיד שאפשר להתגאות בו בזה זו התמודדות בזה, בדבר עצמו אין הרבה מה להתגאות.
זה שחשבתי שאולי אבחנה אצל פסיכיאטר יכולה לעזור זה איך להתמודד עם זה, לא בשביל להגיד שיש לי את זה, אם כבר ההפך, זה הדבר האחרון שאני מעוניין בו.
אנונימי
לא שינה כלום
אנונימי
לא עזר לי
לא עזר
באותו הנושא: