9 תשובות
שואל השאלה:
לא..איו לי כסף זה הקטע^
לרוב זאת הסיבה שאנחנו מגיעים לשיחה על זה
להורים שלי יש כסף בשביל לעזור לי לשלם על זה והם בוחרים שלא
ולי אין כסף אז אני לא יכולה לעשות את זה
אנונימית
כי בדרך כלל ההורים עושים את זה. אבל כל הכבוד שאת עצמאית.
שואל השאלה:
בסוף זה מה שאני אצטרך לעשות^
אנונימית
או ללכת לעבוד גם אופציה
שואל השאלה:
איך לעבוד אני בכיתה ט אוף אין לי כוח מה הבעיה של ההורים שלי לשלם עליי באמת שנמאס לי מזה
אנונימית
אולי הם רוצים להרגיל אותך לעצמאות וערך לכסף, לדעתי אם זה משהו שממש את צריכה ואין לך הם ישר יעזרו לך
זה לא בקטע רע את פשוט צעריה וזה מפתיע שיש ילדים שהם עצמאים מגיל כזה צעיר וזה טוב!!!!!!!!! רק שפע
שואל השאלה:
לא^^ הם פשוט לא רוצים
אני מכירה אותם לא רוצים לחנך אותי לכלום
אני עצמאית תמיד הייתי הם פשוט לא חושבים שהם חייבים לי כלום ברמה שזה מגעיל לחיות איתם
אנונימית
דוגיסיטר או בייביסיטר. זה לא תירוץ שאת ט'