9 תשובות
לדבר איתם, יכול להיות שטעות
זה מינימום לגיל שלך, אבל את יכולה לדבר איתם עוד פעם
אם המעסיק שלך אמר שזה 30 אז זה ממש חוצפה
תגידי לו על זה ותראי מה הוא אומר
תגידי לו על זה ותראי מה הוא אומר
תלוי מה העבודה אם זה עבודה קלה אז לא היה לי כזה אכפת
שואל השאלה:
בדקתי עם עוד כמה עובדים גם הם מקבלים ככה ואין בעיה שזה השכר
אבל הם אמרו לי בהתחלה שלושים לשעה
ואני קופאית
בדקתי עם עוד כמה עובדים גם הם מקבלים ככה ואין בעיה שזה השכר
אבל הם אמרו לי בהתחלה שלושים לשעה
ואני קופאית
אנונימית
אז הוא שיקר לך
תדברי איתו על זה
אני על הפרנציפ הייתי מתפטרת אבל זה שלך
תדברי איתו על זה
אני על הפרנציפ הייתי מתפטרת אבל זה שלך
הם רמאים תעמדי על זה שיתנו לך 30 או שאת מתפטרת אחכ ירמו אותך בעוד דברים מניסיטן
מניסיון*
אם יש לך אפשרות אחרת לעבוד או שאת לא תלוייה בעבודה הייתי מדבר איתם על זה ומתעקש, אבל הייתי בה בגישה לא תוקפהית
באותו הנושא: