72 תשובות
חוץ מהדעות שלו על ישראל ממש לא
ביג נופ
אנונימי
הוא היה בן אדם מעולה
כן חד משמעית
לא
אנונימי
ממש לא
רק הדעות שלו על ישראל היו טובות
כן היה איש חכם שצדק בכל מילה שאמר
כן
אנונימי
לא
אנונימית
לא
נע
על מה כל המינוסים הוא לא אמר שום דבר רע
לא ראיתי הרבה סרטונים שלו אבל ממש שראיתי אני לא מסכימה עם הדעות שלו כל כך. זה לא הופך אותו לבן אדם רע אבל.
לא מסכים עם הדעות בכלל אבל היה בן אדם ממש טוב
ממש לא
הפאשיסט גזען הז אמר שפלסטין לא קיימת
הפאשיסט גזען הז אמר שפלסטין לא קיימת
אנונימי
לא
לכל אלו ששמו מינוסים על אלו שלא תמכו במוות שלו
הייתם רוצים שירצו במוות שלכם בגלל הדעות שלכם?
לא חייב להסכים חייב להיות אנושיים
ואני גם לא הסכמתי עם הדעות שלו אז אני מתקשה להבין
הייתם רוצים שירצו במוות שלכם בגלל הדעות שלכם?
לא חייב להסכים חייב להיות אנושיים
ואני גם לא הסכמתי עם הדעות שלו אז אני מתקשה להבין
מי שמכיר אותו יודע שהוא היה בנאדם טוב (לפחות על המסך) במציאות אי אפשר לדעת אבל עדיין כנראה שהוא היה בנאדם טוב.
כן
נשמה שכחתי שהוא קיים.
מה נזכרתם פתאום לשאול עליו כאילו הוא קשור למשהו בישראל?
זה בלי קשר לשאלה. וסתם בשביל שלא ימחקו - כן הוא בן אדם טוב פשוט עם דעות בעייתיות.
בעייני בן אדם טוב זה באנרגיה שלו. לא רד דעות
מה נזכרתם פתאום לשאול עליו כאילו הוא קשור למשהו בישראל?
זה בלי קשר לשאלה. וסתם בשביל שלא ימחקו - כן הוא בן אדם טוב פשוט עם דעות בעייתיות.
בעייני בן אדם טוב זה באנרגיה שלו. לא רד דעות
ברור שכן, זה שלא הסכמתי עם המון מהדעות שלו לא אומר שאני חושבת שהוא אדם רע.
אנונימי פלסטין לא קיימת, יש לנו מוחמדפוסטר
עצם זה שאתם עושים מינוסים לאנשים שכותבים שלא מגיע לו להירצח בגלל הדעות שלו ושזה שאנחנו לא מסכימים איתו לא אומר שהוא אדם רע, רק מעיד עליכם דברים. ולא חיוביים
כן חד משמעית
כאילו... אני מעריך אותו על העזרה שלו והתרומה להסברה על ישראל אבל... כששאלו את הבן אדם בוויכוח על הפלה שהוא ממש נגדה מה הוא היה עושה אם היו א*סים את הבת שלו אז הוא אמר שהוא יהיה נגד ההפלה ובכללי הדעות שלו די out there וגם בעניין של ישראל מרגיש כאילו שזה לא בשבילנו אלא נטו בגלל האמונה שלו ושהעם היהודי הוא העם הנבחר בעיניו אבל זה לא מרגיש כאילו הוא באמת תומך בנו, אלא שהוא תומך בנו בהקיפין בגלל הדעות שלו והדת, עכשיו כל תמיכה היא תמיכה בעיניי אבל לפעמים כשהוא הסביר עם נימוקים של דת במקום להסביר בנוגע לקשר ישיר לישראל אז כאילו זה לא הכי עוזר, הוא לא בן אדם רע זה בטוח ואני בטוח שיש בו טוב אבל אני פשוט חושב שחלק מהדעות שלו לא אטיות
אנונימי
ממ לא יודעת
הדעות הופכות בנאדם לטוב או רע? הוא עשה משהו עם הדעות שלו? הוא רצח מישהו? לא יודעת.
הדעות הופכות בנאדם לטוב או רע? הוא עשה משהו עם הדעות שלו? הוא רצח מישהו? לא יודעת.
כאילו הוא היה הומופוב ושוביניסט אבל זה לא בן אדם טוב ורע זה יותר מורכב מזה
הוא היה בן אדם זה מה שחשוב
לאף אחד לא מגיע שירצחו אותו
לאף אחד לא מגיע שירצחו אותו
כן, הוא היה אדם פשוט שאמר את הדעות שלו,
זה לא משנה אם מישהו מסכים איתו או לא מסכים איתו, הוא היה תורם הרבה לאנשים שצריכים את זה, אמר מה שאף אחד לא העז להגיד, עמד מול כל אותם אנשים שניסו להחפיש אותו,
וזה משהו שמראה על יושרה פנימית ואומץ רב,
זה לא משנה אם מישהו מסכים איתו או לא מסכים איתו, הוא היה תורם הרבה לאנשים שצריכים את זה, אמר מה שאף אחד לא העז להגיד, עמד מול כל אותם אנשים שניסו להחפיש אותו,
וזה משהו שמראה על יושרה פנימית ואומץ רב,
^3 יפה מסכימה
מאוד טוב
אנונימי
כן
ממש לא.
רק הדעות שלו כלפי ישראל היו טובות
רק הדעות שלו כלפי ישראל היו טובות
כן לפי דעתי
אנונימי
איכ לא ממש ממש לא בכנות שמחה שזה קרה לו, לא אכפת לי מה הוא חשב על ישראל, זה לא מפצה על כל הדברים האחרים המגעילים שהוא אמר
^יותר מגעיל לשמוח על מוות של בן אדם (יותר נכון רצח!!!)
כן, הוא היה מעולה.
זה שהוא היה שמרן לא הופך אותו לבן אדם רע
יש לאנשים פה בעיות? ברור שלא. תודה על ההסברה לישראל אבל הוא היה גזען הומופוב נגד הפלות ועוד כמה דברים.
אנונימי
אני חושבת שכן, בסופו של דבר הוא היה בן אדם שאכפת לו מצדק ושהיה לו חשוב להביע את הדעות שלו למרות כל השנאה שהגיעה אליו בגלל זה
הדעות שלו על ישראל היו טובות חוץ מזה לא יודעת לא הכרתי את הבן אדם
אנשים סתם מגזימים הוא היה איש משפחה, בן אדם שניסה לקרב אנשים על דעותיו הוא לא כפה על אף אחד כלום סהכ היו לו דעות, אנשים קצת מעופפים נראה לי ונפגעו יותר מדי ממה שהוא אמר
הוא בטח אהב ילדים. אני אוהבת אותו
הוא לא עשה שום דבר רע, להביע את הדעות של עצמך זה לא דבר רע
21^ לכן אני לא הבעתי דעה או משהו חד משמעי עליו, אני רק הבאתי כמה נקודות מבט וכמה צדדים אני חושב שזה לא זכותי להחליט אם בן אדם טוב או רע על סמך דעותיו אבל בהיחט יש כאן הרבה על מה להתווכח, אני הכי מעריך אותו על התמיכה וההסברה שלו על ישראל אני פשוט ניסיתי גם לענות על השאלה
אנונימי
לא חזון שלו זה מה שהפיל אותו
מסכן אפילו אחרי המוות לא מקבל שקט
מי?
ברור איזו שאלה
חא,אבל הוא כן היה מכבד
לא הכרתי אותו אז לא יודע
לא
כן
לא
רק הדעות על ישראל
רק הדעות על ישראל
לא ממש
כן
^^^הדעה לגבי ההפלה אכן נוראית והזויה לחלוטין, *אבל*, רק בתנאי אחד - בתנאי שהפלה זה דבר מוסרי ובעצם לא רצח. אי אפשר להוציא אותו בתור בן אדם רע בלי להתחשב בעובדה שהוא טוען שהפלה היא פשע. זה כמו להגיד "מי שתומך במוות למחבלים הוא אדם נורא ותומך ברצח!!!!", בלי לזכור שמדובר במחבלים ולא באנשים חפים מפשע
לכל הפרטים יש משקל וזה לא הוגן כלפיו להתעלם מהם
לכל הפרטים יש משקל וזה לא הוגן כלפיו להתעלם מהם
כל מי שאומר לא הוא שמאלני וטיפש
הבן אדם היה אגדה, הנשיא הבא של ארהב
הבן אדם היה אגדה, הנשיא הבא של ארהב
כן
אני חושבת שרוב הדעות שלו היהו ממש סבבה ואני יוכלה להבין אותו
ואני חושבת שהוא בנאדם טוב!!!
ואני חושבת שהוא בנאדם טוב!!!
אנונימית
תלוי בהגדרה שלך לטוב. ממש לא הסכמתי עם כל הדעות שלו, אבל מה שכן חשוב לומר בנושא זה שהוא היה מאוד "טוב" בחשיבה ביקורתית ובשיח פתוח, וזה ערך כל כל עליון שהוא לגמרי עדיף (כבן שיח) על חלקים נרחבים מהצד השני שאין להם הרבה מהערך הזה.
לא
ממש לא. האם זה אומר שהגיע לו למות? גם ממש לא.
כן הוא לא עשה שם דבר רע הוא רק הביע את דעתו
לא
אנונימית
כן
הל נע
אנונימי
חד משמעית כן מעבר לזה שהדעות הפוליטיות שלו לא אומרות האם הוא בנאדם טוב או רע
אנשים פה תומכים ברצח שלו
ומה הופך אתכם לבני אדם טובים?
ומה הופך אתכם לבני אדם טובים?
באותו הנושא: