18 תשובות
חושבים שהם עושים משהו
לאנשים קשה עם דעות שונות משלהם.
לקלל בן אדם זה לא חופש ביטוי
זה לפגוע בזכות האדם לכבוד אז בגלל זה לא תומכים בך כשאת מקללת אותו.
זה לא מכבד ומעורר אנטיגוניזם שעלול כפי שקרה לקירק - לפגיעה בזכות לביטחון.
מותר להגיד שאת לא מסכימה עם הדעות שלו זו לגמרי חופש הביטוי ויש משפט יפה שאמרו לאחר שנרצח - כאשר מישהו לא הסכים עם צרלי קירק הוא שם לו מיקרופון ביד ונתן לו להשמיע את קולו, בעוד הצד השני שם לו אקדח מול הפנים וירה בו.
שואל השאלה:
אני אמרתי שהם עושים לי אתזה מון גלואו לא אמרתי שאני קיללתי
אנונימי
מי שמקלל אותך על דעה כנראה לא העפרון הכי חד,תתעלם פשוט
אז זה לא סבבה אם הם אלו שעושים את זה, אבל תמיד יהיו אנשים שלא יודעים להתנסח או להסביר את הדעה שלהם אז הם יקללו אין לך מה לקחת ללב וזכותך לחשוב על הבן אדם ועל דעותיו מה שאת רוצה
כי חושבים שהדבר היחידי שהוא עשה זה לתמוך בישראל, אז כנראה גם יקראו לך שמאלני כי אתה לא אוהב אותו אבל מה נעשה שיש אנשים שלא מבינים
אנונימית
אני לא מקלל את מי שלא אוהב, אני מקלל את מי שתומך ברצח שלו, שזה היה נגד חופש הביטוי
כי יש אנשים קיצוניים בעולם הזה.

אשאל שאלה, הכוונה שלך ללא אוהבים=חוגגים/מצדיקים את הרצח שלו?
אני לא קיללתי אבל זה שבן אדם מת ואנשים מלכלכים עליו אחרי שהוא מת זה לא בסדר יהי זכרו ברוך
סתם עזוב זה אנשים שאני די בטוח שעד לפני שנה לא ידעו מי זה בכלל
הבן אדם היה גזען והומופוב, הוא אמר שהוא לא מוכן לשבת במטוס שיש בו גבר שחור

כן, הוא בעד ישראל, זה לא אומר שהוא איזה קדוש

אבל עדיין, יש הבדל בין לא לאהוב לבין להצדיק את הרצח שלו, ברגע שמותר לרצוח בגלל דעות (גם דעות נוראיות) זה עידוד של מתקפות טרור

זה כמו שיצדיקו את רצח רבין, אי אפשר להצדיק רצח על רקע פוליטי, זה לא שונה מהיטלר וסטאלין
^הוא באמת אמר את זה? קשה לי להאמין
יש לך איזה קישור?
אפשר לא לאהוב, אבל אם שומחים על המוות שלו זה משהו שונה.
ואני מבין אותם.
אחלה צ'ארלי,באמת.עצוב שהוא מת.
שמע אם להסביר לשמאלנים כמה טוב צ'ארלי קירק עשה זה קללות אז אני לא יודע מה כבר נחשב כהסברה
אנונימי
אם זה קרה לך ואתה אותו בחור מהשאלה של אתמול אני מצטער לשמוע שזה קרה לך גם למרות שזה תלוי איך ומה אמרת בדיוק,
כמישהו שתמך בו, אם אתה לא באת ואמרת לאותם אנשים "טוב שהוא מת/מגיע לו למות" אז זה בסדר שלא תמכת בו סה"כ, כי היו מלא אנשים שחגגו את זה וזה כבר סתם פאשיסטי (לא אומר שאתה עשית את זה אני אומר בכללי)

אבל אם מישהו "מקלל" אנשים שלא אוהבים את צ'אלי קירק כנראה אתה מתכוון לאנשים (כולל מכאן) שהיו בסדר לגמרי עם זה שרצחו אותו ואמרו אליו דברים שאובייקטיבית לא מאפיינים אותו


אני מקווה שלא שאלת את זה בכוונה לעשות שם רע על אנשים שכן תמכו בו כי אני מכיר ניסוח אנונימי של רוב השאלות האחרונות שהיו קשורות לנושא שהן לא היו אמיתיות אפילו רק כדי להגיע לחמות
למה רצחו את צ'ארלי קירק על דעותיו? זו השאלה שצריכה להישאל.
בכל אופן, אני מאוד סקפטי לגבי זה שמקללים אנשים שלא אוהבים את צ'ארלי קירק.