4 תשובות
תחזרי אחורה בזמן ולא תאכלי אותן? אין לך מה לעשות פשוט תמשיכי את החיטוב כי ירידה זה לאורך זמן
לנסות להבין למה זה קורה
אולי את מונעת מעצמך יותר מידי במהלך השבוע ואז כשאת מאפשרת את מאבדת שליטה?
אל תשאפי ל100 אחוז ביומיום, גם 80 זה מספיק וזה המון ולטווח הרחוק את תיראי תוצאות
תהיי קשובה לעצמך, לא לכולם זה עובד להיות 100 אחוז, לרוב האנשים זה לא עובד לטווח הרחוק ולא מחזיק
נשמה פעם בשבועיים זה ממש לא הרבה

וזה נורמלי שיש נפילות, אל תתייאשי מזה, ככה אנשים מוותרים ונכשלים.

את יכולה לעשות אימון אם זה יגרום לך להרגיש יותר טוב, אבל לא חייב.

לא נורא, קורה לכולם (גם לדוגמנים ולספורטאים או whatever)

לא קרה כלום הלאה נקסט
פעם בשבועיים לא הורס