7 תשובות
קודם למצוא עבודה גם אם את לא אוהבת אותה
אחרי זה ללמוד
ואז אלוהים גדול
אחרי זה ללמוד
ואז אלוהים גדול
אני ממש מצטערת לשמוע שקשה לך ככה אני בטוחה שהכאב שלך אמיתי ולפעמים ממקום של כאב קשה לראות את הטוב או לראות קדימה בכלל אבל זה חשוב להמשיך ולא להתייאש לא משנה כמה קשה בסוף את תמצאי את האנשים שלך גם אם זה יקח יותר זמן מלאחרים תמשיכי להאמין שיגיעו דברים טובים ותראי את הדברים הטובים בעצמך זה הכי חשוב
למצוא עבודה שיהיה לך בסיס כלכלי
ללכת לפסיכולוג כדי לא להישאר לבד עם כל זה
לדאוג לעצמך , להיות החברה הכי טובה של עצמך
השאר יבוא
ללכת לפסיכולוג כדי לא להישאר לבד עם כל זה
לדאוג לעצמך , להיות החברה הכי טובה של עצמך
השאר יבוא
זה נשמע לא קל בכלל. דבר ראשון את מוזמנת לדבר איתי בפרטי בשמחה רבה. דבר שני את צריכה אולי לצאת לדרך חדשה להשכיר דירה עם שותפים או לבד ותתחילי להכיר לאט לאט אנשים ואני בטוח שכולם ירצו להיות בקרבתך.
את צריכה להתחיל לצאת יותר, למצוא דברים לעשות גם אין לך עבודה, תנסי לחפש תחביבים שיגרמו לך להיות במקומות שיש בהם אנשים, עוד דבר תנסי ללכת לעבודה שלא מתאימה לך, אם את לא עבדת הרבה זמן את כנראה לא רגילה לעבוד אבל יש סיכוי טוב שתוכלי להתרגל לעבודה אחרי כמה חודשים שקצת תסבלי שם, בקשר לחיי חברה את יכולה להתחיל להכיר אנשים מהאינטרנט כי זה די קשה להכיר אנשים אחרי צבא או תיכון, ובקשר לאהבה או שתנסי אפליקציות או שתתמקדי בעצמך קודם לפני שאת מחפשת משהו, מערכות יחסים זה יותר קל שאת בטוב
אם את רוצה לדבר בפרטי בשמחה
לימודים זה יתקן
באותו הנושא: