8 תשובות
15 יולי
15
אם את יודעת לנהוג תעשי את זה כמה שיותר מוקדם כי אם תכשלי תוכלי לגשת מהר יותר שוב, זה די פשוט אם את מסתכלת על זה ככה אבל אם את חושבת שאת לא נוהגת טוב אז תחכי
15
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני צריכה עוד חיזוק נראלי
אבל אני חסרת ביטחון לגבי הנהיגה שלי תמיד באופן כללי
אני מרגישה שאני צריכה עוד חיזוק נראלי
אבל אני חסרת ביטחון לגבי הנהיגה שלי תמיד באופן כללי
אנונימית
מי שחסר ביטחון נכשל, תנהגי בביטחון תמיד, תעשי שיעור אחד ותגשי, תחשבי על זה שאם תחכי לעוד כמעט חודש ותכשלי פעם הבאה שתוכלי לגשת יהיה בעוד חודשיים וגם זה לא ששני שיעורים יגרמו לך לנהוג פי כמה וכמה טוב יותר
שואל השאלה:
לא יודעת
זה מלחיץ אותי הבחירה הזאת
עוד כמה שיעורים יכולים אולי לגרום לי להיות פחות לחוצה אבל אין לי מושג
לא יודעת
זה מלחיץ אותי הבחירה הזאת
עוד כמה שיעורים יכולים אולי לגרום לי להיות פחות לחוצה אבל אין לי מושג
אנונימית
לחץ תמיד ישאר, ביטחון זה לדעת לתפקד למרות הלחץ, ועוד 2 שיעורים לא יעזור בזה
באותו הנושא: