11 תשובות
אני ממש מצטערת לשמוע, דבר כזה לא אמור לקרות וזה חמור.
אני ממליצה לך לא לטפל בזה לבד, אני חושבת שלהתעמת עם הילד שפגע רק יעשה נזק.
אמא שלך יודעת? היא דיברה עם המורה או היועצת?
אני ממליצה לך לא לטפל בזה לבד, אני חושבת שלהתעמת עם הילד שפגע רק יעשה נזק.
אמא שלך יודעת? היא דיברה עם המורה או היועצת?
לאיים על אותו הילד לא יעזור, זה רק יסבך אותך ואת אח שלך הקטן.
המעשה הנכון לעשות הוא לפנות לבית הספר ולהורים של הילד. במידה והם לא מטפלים בנושא ובילד האלים אני הייתי מתלונן על בית הספר ובמידת הצורך אם האלימות נמשכת מערב את המשטרה/הרווחה.
המעשה הנכון לעשות הוא לפנות לבית הספר ולהורים של הילד. במידה והם לא מטפלים בנושא ובילד האלים אני הייתי מתלונן על בית הספר ובמידת הצורך אם האלימות נמשכת מערב את המשטרה/הרווחה.
אוףף איזה באסהה
איזה מלכה שאת ערה לזה
הכי טוב לדעתי לכי לאח שלך תלמדי אותו לעמוד על שלו לא להיות ילד כאפות להגן על עצמו גם אם הוא יפסיד בקרב להמשיך להילחם לא לוותר ואם הוא חזק שלא יתחיל להרביץ לאנשים אבל אם מרביצים לו שיגן על עצמו
איזה מלכה שאת ערה לזה
הכי טוב לדעתי לכי לאח שלך תלמדי אותו לעמוד על שלו לא להיות ילד כאפות להגן על עצמו גם אם הוא יפסיד בקרב להמשיך להילחם לא לוותר ואם הוא חזק שלא יתחיל להרביץ לאנשים אבל אם מרביצים לו שיגן על עצמו
אחותי זה מבאס לשמוע את זה
איזה אחותי ומלכה ששמת לב לזה
לדעתי עדיף לעשות שיחת שימוע לילד הזה שמציק לאחיך עם היועצת המנהל וההורים
איזה אחותי ומלכה ששמת לב לזה
לדעתי עדיף לעשות שיחת שימוע לילד הזה שמציק לאחיך עם היועצת המנהל וההורים
שואל השאלה:
טוב תקשיבו הלכתי עכשיו לבית ספר שלו לא נתנו לי להיכנס אבל דיברתי עם הסגנית מנהלת היא גם מכירה אותי משעוד למדתי שם.. צעקתי עליה תוך כדי שאני בוכה באמת אני לא יכולה שעושים משהו לאח שלי הקטן. אני מקווה שבאמת יעשו עם זה משהו היא אמרה לי שהיא עכשיו מבררת את זה. תודה לכולכם
טוב תקשיבו הלכתי עכשיו לבית ספר שלו לא נתנו לי להיכנס אבל דיברתי עם הסגנית מנהלת היא גם מכירה אותי משעוד למדתי שם.. צעקתי עליה תוך כדי שאני בוכה באמת אני לא יכולה שעושים משהו לאח שלי הקטן. אני מקווה שבאמת יעשו עם זה משהו היא אמרה לי שהיא עכשיו מבררת את זה. תודה לכולכם
אנונימית
מקווה שיטפלו במקרה בחומרה. אף ילד לא אמור לחזור הביתה חבול אחרי יום לימודים ❤
אחותי הכי בכיףף שייטפלו בזה שאחייך לא יסבול שהצדק יציל את המצב
חשוב לפנות אל הבית ספר ולטפל בזה שם.
לא שווה לקחת את החוק לידיים תאמיני לי.
לא שווה לקחת את החוק לידיים תאמיני לי.
זה מזעזע פשוט מזעזע
בכנות, מה שאני הייתי עושה (כמובן תלוי במאפיינים הפיזיים של אותו אדם)
לוקח מקל עבה ודופק לו אותו במוח. אין פתרון טוב יותר לאלימות מאשר אלימות גדולה יותר :)
לוקח מקל עבה ודופק לו אותו במוח. אין פתרון טוב יותר לאלימות מאשר אלימות גדולה יותר :)
שואל השאלה:
לא נתנו לי להיכנס לבית ספר לצערי..
לא נתנו לי להיכנס לבית ספר לצערי..
אנונימית
באותו הנושא: