20 תשובות
שהוא מלך ואני איתו בדעות *על ישראל*
נראה לי הוא ממש קיצוני
אנונימית
מזעזעות, זה שהוא תמך בישראל לא ישנה זאת
שהוא חתיכי
לא מסכימה איתן
דעות l מה שנקרא
הדעות שלו מזעזעות אחת אחת ואני שמחה שהוא מת.
{;
היה מדורני בעולם שעדיין לא למדו בו להדליק אש

לקח אחריו צעירים ולימד אותם שיהודים וישראלים הם לא בעיה

חבל שנרצח
אנונימית
רגע רגע על מה מדובר איזה עוד דעות? אני רק מכירה על ישראל
הבחור אמר שהפלה זה יותר גרוע מהשואה....
{;
הוא נגד הפלות
אנונימית
מזעזע, ספציפית בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני הוא צודק
אנונימי
^^^ סטטיסטית
^מה סטטיסטית?
אנונימי
השווה הפלות לשואה
הפלות יותר גרוע מהשואה?
אנונימי
הוא אמר שמספרית יש יותר "הרג" של תינוקות בהפלות, מאשר שנרצחו בשואה
אני אישית לא חושבת שהפלה זה רצח, אבל אני גם מבינה למה אנשים שחושבים שזה לא בסדר חושבים ככה.
למה הוא בכלל משווה
דעות אמיתיות בדוקות הן מצד הדתות והן מצד המדע, כל העולם צריך להצדיע לו כי הוא איש של אמת, ידע להגיד מה לא טוב בשחורים,מה לא טוב בערבים ומה לא טוב באירופאים ובאסייתים ומה טוב בכל אחד מהם האמת הלכה איתו כל הדרך,לא חסך מאף עם,מאף בן אדם הוא פשוט ירק לפנים של כל העולם עובדות בדוקות ומוכחות, הוא הדוגמא החיה לזה שכשאתה אומר את האמת לא הרבה ילכו אחריך.
מצחיק שהרבה שחורים ויהודים לא הלכו אחריו וגם ערבים שהוא היה הכי לצידם, הוא גם היה הכי לצד האמריקאים הלבנים, פשוט הוא נתן ביקורת אמיתית ונכונה, זה כמו שיקום אדם אשכנזי פה בארץ ויתחיל להגיד שהאתיופים חייבים להפסיק לשתות בירות ולהתעצל,שהמזרחים חייבים להפסיק את התרבות הערבית כדי לעצור את ההתנהגויות ה"ערסיות" שנראות ולא רחוקות מתרבות ערבית וגם מדרבנות אלימות ופשיעה, זה כןאב נכון? אבל זה גם האמת, מצד שני גם אתיופים ומזרחים הם גם בעלי ערכים גדולים יותר מאשכנזים אבל אתיופים ומזרחים גם צריכים ללמוד להצליח כמו אשכנזים כי זה לא רק פרוטקציות, גם כואב נכון? אבל זה נכון, זה בדיוק מה שהוא עשה, אמר אמת ולא חסך מאף אחד, להפך כשבאו ואמרו לו ששחורים ויהודים נגיד בעייתים אז הוא הגן עליהם ודווקא החמיא ואמר נתונים מאוד מרשימים על האוכלוסיות האלה באמריקה.
קיצר היה אדם של אמת ואדם שאומר רק אמת זה בעייתי לכולם
הוא מת
11#
התחברות ל