13 תשובות
הולכים עם חבר שיודע לפחות בהתחלה
אם אין לך אז לשלם למאמן
אם אין לך אז לשלם למאמן
הולכים עם חברה
יש סרטונים באנגלית.
אבל להיזהר. יש מלא שהפכו נכים בגלל אימון לא נכון
אבל להיזהר. יש מלא שהפכו נכים בגלל אימון לא נכון
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי עם מי ללכת, אפשרות אחרת?
אין לי עם מי ללכת, אפשרות אחרת?
אנונימית
מאמן או סרטונים
אני ראיתי סרטונים והכנתי הכל מראש
מאמנת אישית
שואל השאלה:
ומה אם אני עושה את התרגילים לא נכון? איך אדע להשתפר?
ומה אם אני עושה את התרגילים לא נכון? איך אדע להשתפר?
אנונימית
גם צילמתי את כל הדברים ושמרתי אותם לפי סדר עם קבוצה עם עצמי
ותוך כדי ראיתי סרטונים איך לעשות
ותוך כדי ראיתי סרטונים איך לעשות
אפשר לבקש שמאמן שם יבנה לך תוכנית אימונים, זה מאוד עוזר
אני בהתחלה הלכתי לבד וממשיך ללכת לבד גם היום. היה לי באמת נורא, ניסיתי להיעזר במדריכי הכושר במכון, אבל הם היו חסרי סבלנות ועצבנים כי בסופו של דבר הם מספקים "שירות חינמי", הכוונה הם מקבלים את הכסף מהמכון ולא אני משלם להם ישירות.
אחרי חצי שנה של התרופפות, החלטתי לקחת 500 שקל לשלם ל3 אימונים מאמן פרטי ולגמור את הסיפור
אחרי חצי שנה של התרופפות, החלטתי לקחת 500 שקל לשלם ל3 אימונים מאמן פרטי ולגמור את הסיפור
שאלות נקודתיות יש לך מאמן מסתובב שם לחידודים
אפשר מאמן
באותו הנושא: