11 תשובות
אינדיבידואלי.
לא ממש
הלימודים באוניברסיטה לא יותר קלים, ברוב המקרים העבודה גם לא קלה, הרבה פחות חופשות והתחשבויות מאשר בבית ספר, ואני אפילו לא מתחיל לדבר על הצבא.
לא בהכרח, זה משתנה אצל כל אחד
תלוי ממש איפה ולמי
נגיד במסגרת צבאית לא
לא
גם בתיכון היו טובים
לחלק כן ולחלק לא
החיים הכי קלים בתיכון אם כבר, צבא זה יותר קשה מהתיכון
ולימודים/פתיחת עסק אחרי הצבא עוד יותר קשה.
יש צרות חדשות
לכל גיל והצרות שלו
סבלתי בתיכון עכשיו אני בצבא והכי טוב לי בעולם
התחברות ל