התחברות הרשמה

אני טסה ביום שישי האם זה נורמלי שאין לי כוח?

28 ביוני 2026, 07:11
טיסה    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
נורמלי שאין לי סבלנות לחברים ולדבר איתם ביום יום?
יש ימים שאין לי חשק לאכול זה נורמלי?
זה נורמלי שביום שישי אני קם ב12?
מה לדעתכם שעה נורמלית לילדה בכיתה ט לחזור הביתה ביום שישי בערב???
אם יש לי פחד קהל איך לעבור בצורה נורמלית את הקטע שצריך להציג מצגת ביום המא"ה ?
זה נורמלי שיש לי 3 מבחנים יום אחריי יום?
אני ישן כל יום 5 שעות ואין לי שקיות מתחת לעיניים, זה נורמלי?
יש פה אנשים נורמליים שאין להם מה לעשות היום?
לחברה שלי קר גם ביום שיש בסביבות 23 מעלות בחוץ, זה נורמלי?
יש ימים שאני אוכלת יום לפני הרבה ויום אחרי אין לי תיאבון, זה נורמלי?
מישהו ישן בשעות שינה נורמליות ביום יום?