7 תשובות
כן גם לי זה היה ככה כשהייתי קטנה
הייתי משלמת על עצמי על הכל
בחיים ההורים לא שילמו עלי
ולדעתי זה בסדר זה בונה אחריות כלכלית
גם כיום ההורים שלי לא משלמים לי על כלום
אפילו הרישיון עשיתי מכספי הם לא עזרו לי
כן
זה משהו שאת לא חייבת לקנות
זה בסדר גמור
את כבר עצמאית וגדולה
שמעי זה לא הנורמה אבל כאילו בסדר
כל הורה ומה שהוא יכול להרשות לעצמו או מה שהוא רוצה להעביר בחינוך שלו. הדברים שתיארת הם בגדר מותרות ולכן הם לגיטימיים גם אם לא הכי מפנקים כמו שהרבה ילדים אחרים מקבלים. אם היית צריכה לשלם על עצמך בדברים כמו ספרים לבית ספר זה מתי שהייתי מתחיל לחשוב שזה קצת פחות לגיטימי מצד ההורה.
כן זה נורמלי לגמרי, הרבה בגיל שלנו ככה
אבל בתכלס מה זה מהכסף שלך אם אין לך חשבון בנק? את כאילו עובדת?
בכל מקרה כל אחד ומה שמתאים לו ולהורים שלו זה סבבה לגמרי
אני עבדתי כמה חודשים וחסכתי 35 אלף ועדיין ההורים שלי משלמים עלי על הרוב חוץ מדברים שאני לא באמת צריכה וסתם בא לי לקנות ואז אני פשוט משלמת על עצמי
שואל השאלה:
זה כסף שאספתי לטלפון חדש ובסוף ההורים קנו לי בהפתעה
אז נשארו לי 4,000 בצד
זה מבייביסיטר מדי פעם, סבא וסבתא, דמי כיס, חגים^
אנונימית
התחברות ל