2 תשובות
ממש לא! תתחילי לאכול זה לא בריא בכלל מה שאת עושה לעצמך!
לא בריא.
גם אם המטרה היא לרדת במשקל צריך להרכיב תפריט מאוזן שמכיל בעיקר חלבונים ופחמימות. כרגע יש לך רק כמו מועטה של פחמימות וסוכרים.. לרוב בני הנוער מתאים תפריט של כ-1500 קלוריות בזמן שמירה על המשקל. הכי טוב לבדוק לפי הbmi יחס בין גובה ומשקל
באותו הנושא: