תשובה אחת
דיאטה גרועה. אל תנסי אותה.
את אוכלת רק 8 שעות ביום, ובשאר הזמן לא,
מה שגורם לחילוף החומרים שלך לרדת,
ובסוף עלול לגרום לך לתוצאה ההפוכה- את תעלי במשקל.
תעשי דיאטה רגילה, תאכלי 1200-1500 קלוריות, תחלקי ל4 ארוחות.
הרבה יותר טוב.
את אוכלת רק 8 שעות ביום, ובשאר הזמן לא,
מה שגורם לחילוף החומרים שלך לרדת,
ובסוף עלול לגרום לך לתוצאה ההפוכה- את תעלי במשקל.
תעשי דיאטה רגילה, תאכלי 1200-1500 קלוריות, תחלקי ל4 ארוחות.
הרבה יותר טוב.
באותו הנושא: