5 תשובות
כריות זה משמין
כריות זה מלא שוקולד בפנים, אם כבר את רוצה אז קורנפלקס.. שזה עם ויטמינים
זה בסדר חד פעמי אבל לא בתור משהו קבוע.
ככה. בלי קשר לירידה במשקל זה סוכר וזה מעובד וזה לא בריא. לגבי קלוריות - לקחת מעט זה לכאורה בסדר
שואל השאלה:
תודה:)
אנונימי