תשובה אחת
x+6x=x+-6
את מחברת את האיקסים בצד שמאל ויוצא לך 7x ואז את מעבירה את הx מימין לצד שמאל ואז יש לך 7x-x שזה יוצא 6x ואז את מחלקת בשש ויוצא לך ש x=-1.
אם לא הבנת תשלחי הודעה אני אסביר לך יותר טוב
את מחברת את האיקסים בצד שמאל ויוצא לך 7x ואז את מעבירה את הx מימין לצד שמאל ואז יש לך 7x-x שזה יוצא 6x ואז את מחלקת בשש ויוצא לך ש x=-1.
אם לא הבנת תשלחי הודעה אני אסביר לך יותר טוב
באותו הנושא: