5 תשובות
אשכרה..
וגם פעם אז היה לנו גם חופש גדול ארוך וגם חנוכה ארוך..
בגלל שההורים התלוננו שאין מי שישמור להם על הילדים כי הם בעבודה...
אנונימיתת
הוא נהנה שאנחנו אומללים.
לא ידוע האמת אני ממש מבואסת מזה האמת
הנאה כי הוא חרא
אנונימי