3 תשובות
אני סובלת נחרדה חברתית והדבר הכי טוב לטפל בחרדה זה להתמודד איתה יצאתי לשבוע של טיולים ובערב היו מסיבות בערב הראשון הרגשתי חרדה לא יכולתי לזוז ישבתי בצד הסתכלתי איך כולם נהנים ביום השני קמתי ורקדתי עם כולם ולא חשבתי על מה אחרים חושבים עלי חשבתי רק על איך להנות ואז זה נהיה לי יותר קל להתגבר על החרדה שהרגשתי
חבל שאינך רוצה ללכת לפסיכולוג/פסיכיאטר על מנת לטפל בזה.
תאנמין לי שאם היית מוכן וקצת נפתח לעולם היית מבין שזה לא כזה נורא ואותו פסיכולוג היה מדבר איתך ומדריך אותך ונותן לך את הכלים להתמודד אם הפחד. כמובן שהיית יכול ללכת באופן פרטי וכך זה לא היה נכתב לך בתיק הרפואי.
אם אינך רוצה ללכת בכל זאת יש אפשרות נוספת שנקרא קוצ'ר זה אדם שמלמד אותך להתמודד עם בעיות ונותן לך פתרונות. כמובן שזה עולה יותר יקר מפסיכולוג מה שגם זה אדם שאיננו בעל סמכות כמו של פסיכולוג. זאת אומרת כל אחד יכול להיות קוצ'ר.
לכן עדיף ללכת לפסיכולוג. כמובן שהוא לא ייתן לך תרופות אלא רק יעלה אותך מעלה מעלה.
אין טעם להתמודד עם בעיות כאלה באופן עצמאי משום שהם רק יחמירו ובשביל זה צריך לטפל בהם.
זה כמו אדם שחולה בסכרת הוא לא יכול לטפל בזה לבד נכון? לכן הוא הולך לטיפול על מנת להתמודד עם זה. כנ"ל אדם שיש לו בעיות נפשיות זקוק לטיפול כמו כל אדם אחר. ואין כלל שוני בין הדברים. אולם השוני היחיד זה אופן הטיפול.
מניסיון אני יכול להגיד לך שבמידה ותלך לפסיכולוג זה רק יעזור לך ואתה תדע להתמודד ואתה תשתנה!
תאנמין לי שאם היית מוכן וקצת נפתח לעולם היית מבין שזה לא כזה נורא ואותו פסיכולוג היה מדבר איתך ומדריך אותך ונותן לך את הכלים להתמודד אם הפחד. כמובן שהיית יכול ללכת באופן פרטי וכך זה לא היה נכתב לך בתיק הרפואי.
אם אינך רוצה ללכת בכל זאת יש אפשרות נוספת שנקרא קוצ'ר זה אדם שמלמד אותך להתמודד עם בעיות ונותן לך פתרונות. כמובן שזה עולה יותר יקר מפסיכולוג מה שגם זה אדם שאיננו בעל סמכות כמו של פסיכולוג. זאת אומרת כל אחד יכול להיות קוצ'ר.
לכן עדיף ללכת לפסיכולוג. כמובן שהוא לא ייתן לך תרופות אלא רק יעלה אותך מעלה מעלה.
אין טעם להתמודד עם בעיות כאלה באופן עצמאי משום שהם רק יחמירו ובשביל זה צריך לטפל בהם.
זה כמו אדם שחולה בסכרת הוא לא יכול לטפל בזה לבד נכון? לכן הוא הולך לטיפול על מנת להתמודד עם זה. כנ"ל אדם שיש לו בעיות נפשיות זקוק לטיפול כמו כל אדם אחר. ואין כלל שוני בין הדברים. אולם השוני היחיד זה אופן הטיפול.
מניסיון אני יכול להגיד לך שבמידה ותלך לפסיכולוג זה רק יעזור לך ואתה תדע להתמודד ואתה תשתנה!
שואל השאלה:
חח כן אני הולך לפסיכולוג זה פשוט לא עוזר לי
חח כן אני הולך לפסיכולוג זה פשוט לא עוזר לי
אנונימי
באותו הנושא: