3 תשובות
והעצה שלי היא אם את לומדת עכשיו ורוצה להתרכז
תנסי לכתוב את הרגשות שלך על דף, כמו ביומן. תראי סירטון מוטיבציה ללימודים (יש ביוטיוב). לי אישית יש סירטון אחד שמאוד עזר לי להתפקס בחומר, כשעשיתי בגרות בספרות. יצא ממש טוב. היה מלא חומר והיו קשיים אחרים, אז כשראיתי את הסירטון קיבלתי כח ללמוד הרבה. הבגרות בספרות יצאה טוב חח.
את גם יכולה לצאת לקראת הערב להתאוורר, להליכה או ריצה קצרה. לנקות את הראש
את גם יכולה לצאת לקראת הערב להתאוורר, להליכה או ריצה קצרה. לנקות את הראש
תתחילי את השנה החדשה עם חיוך ותנסי למצוא חברות וחברים חדשים וכל מה שקרה בשנה שעברה שימי בצד ותפתחי דף חדש
באותו הנושא: