3 תשובות
ראשית חכמה צודק
הנייר יכול להישרף כשהוא נוגע בחלק העליון או התחתון
תקפלי את הנייר אפייה בצורה שהוא לא יגלוש מהתבנית כלפי חוץ ולא יגע בברזלים שמחוברים לטוסטר אובן.
הנייר יכול להישרף כשהוא נוגע בחלק העליון או התחתון
תקפלי את הנייר אפייה בצורה שהוא לא יגלוש מהתבנית כלפי חוץ ולא יגע בברזלים שמחוברים לטוסטר אובן.
בדרך כלל זה נשרף כשזה נוגע בתחתית התנור או בגג התנור, אם זה באמצע התנור כמעט לא נשרף, רק אם שמים על חום הכי גבוה ולהרבה זמן, אבל בחום רגיל אפילו עד 220 מעלות באמצע התנור זה לא אמור להשרף.
האם הכוונה לצבע חום שמופיע על הנייר?
באותו הנושא: