5 תשובות
במידה מסוימת כן
תמיד עדיף סוכר טבעי שבפרי (מאשר הסוכר שבחטיף)
תמיד עדיף סוכר טבעי שבפרי (מאשר הסוכר שבחטיף)
שואל השאלה:
הכוונה במבות, ביסלי וכדומה...
הכוונה במבות, ביסלי וכדומה...
אנונימי
נכון עדיף פרות על במבה (וכל הקבוצה הזאת)
גם יותר בריא וגם דגש על דיאטה
גם יותר בריא וגם דגש על דיאטה
כן, לגמרי עדיף ובריא יותר.
כן ברור ככה מציעים הדיאטנים.
באותו הנושא: