4 תשובות
שואל השאלה:
אם לא שמים קמח תופח אז שמים סודה לשתייה
אנונימית
נראלי שלא צריך בכלל סודה לשתייה בשביל פנייקיק
לא חושבת.. אבל הם יתנפחו
המטבח לא יתפוצץ אבל אם הוספת הרבה יהיה לזה טעם טיפה מוזר אבל ששמים סירופ לא מרגישים אותו